PREGUNTES FREQÜENTS

EL MEU COMPTE OKAÏDI:

  • COM PUC CREAR UN COMPTE?

    " Fent clic en la icona ""inicia sessió"" en la part superior dreta del menú, podrà crear un compte si no la té.
    A l’apartat «Crear un compte», pots obrir-ne un introduint la teva adreça electrònica o el número de la teva targeta de fidelització.
    Aquest número apareix a la part posterior de la targeta de fidelització o en el tiquet de caixa. Si tens dificultats per vincular la targeta de fidelització al teu compte, el nostre servei d'atenció al client està a la teva disposició per ajudar-te.
  • COM PUC CANVIAR LA MEVA ADREÇA DE CORREU ELECTRÒNIC?

    Per canviar l’adreça de correu electrònic, pots posar-te en contacte amb el servei d'atenció al client i emplenar un formulari fent clic aquí.
  • COM PUC ACCEDIR A LES MEVES DADES PERSONALS?

    Per conèixer les modalitats de tractament de les teves dades personals, pots consultar l'apartat “Dades personals”.
  • COM PUC GESTIONAR LA SUBSCRIPCIÓ O LA BAIXA DEL MEU PLA DE FIDELITAT I DELS BUTLLETINS?

    - Subscripció
    Butlletins comercials:
    Es necessària una subscripció per cada marca. Per rebre els butlletins de cadascuna de les nostres marques, Okaïdi-Obaïbi i ÏDKids, has de facilitar-nos una adreça de correu electrònic o un número de mòbil a través d’una de les nostres botigues o bé connectant-te al nostre web, a l’apartat «Butlletins i SMS». Marca [Sí] a la casella que correspongui.
    Si no ens facilites aquestes dades, no rebràs informació dels nostres productes i ofertes comercials.

    Butlletins de fidelització:
    Per rebre els nostres butlletins, ho pots fer simultàniament per a totes les marques, Okaïdi-Obaïbi, Oxybul i ÏDKids, facilitant-nos una adreça de correu electrònic o un número de mòbil, a través d’una botiga o bé connectant-te al nostre web, a l’apartat «Butlletins i SMS». Si no coneixem les teves dades de contacte, no podràs rebre informació de les nostres promocions.


    - Baixa de la subscripció
    Butlletins comercials:
    Es necessària comunicar la baixa a cadascuna de les marques. La baixa s'ha de sol·licitar a cada marca en una botiga o en el nostre lloc web, connectant-te al teu compte, apartat «Butlletins i SMS». Marca [No] a la casella que correspongui.

    Butlletí de fidelització:
    La baixa se sol·licita simultàniament a totes les marques, bé a través de la botiga o connectant-te al teu compte web, apartat «Butlletins i SMS». Marca [No] a la casella que correspongui.
  • PREGUNTES ADDICIONALS SOBRE EL PROGRAMA DE FIDELITZACIÓ:

    Per a qualsevol consulta sobre el programa de fidelització, adreça’t a la secció “Contacte”, Emplena les dades sol·licitades, busca l’epígraf «Programa de fidelització» en el camp «Objecte» i tria els temes proposats a «Assumpte». La teva pregunta es derivarà al servei d'atenció al client, que et respondrà al més aviat possible.

LA MEVA COMANDA:

  • COM PUC FER UNA COMANDA EN EL LLOC WEB OKAIDI.ES?

    Cal obrir un compte de client en el nostre lloc web per poder connectar-hi i, a continuació, introduir els articles seleccionats a la cistella.
    Una vegada hagis creat el compte de client i establert la connexió, pots seleccionar els productes desitjats fent clic en el botó «Afegir a la cistella». Dins la pestanya «Cistella», apareix la llista dels productes seleccionats.
    A la cistella pots consultar els detalls de la comanda (producte, nombre d'articles, preu, talla i color).
  • COM PUC UTILITZAR UN CODI DE PROMOCIÓ PER A UNA COMANDA?

    Directament, des de la cistella, et convidem a introduir el codi de promoció, en cas que en tinguis un, un cop marcada la casella «Tinc un codi de promoció» i abans de validar la comanda.
  • QUÈ PUC FER SI HE OMPLERT LA CISTELLA ABANS DE CONNECTAR-ME AL COMPTE DE CLIENT?

    En el moment de validar la comanda, et demanarem que et connectis al teu compte de client o en creïs un si no ho havies fet abans
  • COM PUC ANUL·LAR O MODIFICAR UNA COMANDA?

    Una vegada confirmada, tramesa i abonada la comanda, ja no es pot anul·lar ni modificar.
  • QUINES FORMES DE PAGAMENT HI HA?

    En el nostre lloc web s'accepten diverses formes de pagament:
    • targeta bancària (Visa, Mastercard)
    • PayPal
    • targetes regal Okaïdi o ÏDKids
    • " els avantatges fidelitat Okaïdi / ÏDkids"

LLIURAMENT DE LA COMANDA:

  • QUINES SÓN ELS MÈTODES I TERMINIS DE LLIURAMENT?

    Per al lliurament a Espanya, excepte a Canàries, pot triar entre aquests mètodes de lliurament:
    • " A botiga – Gratuït en un termini de 4 a 6 dies"
    • lliurament a domicili
      • empresa: So Colissimo: 5,90 €. El lliurament és gratuït si la compra supera els 50 € i es fa en un termini de 4 a 6 dies
      • En un Punt de Relay: 2,90 € en 4 o 5 dies. El lliurament a través de Mondial Relay és gratuïta a partir de 50€ de compra
  • EN QUINS PAÏSOS ES FA EL LLIURAMENT?

    A hores d’ara, la distribució dels nostres productes es fa exclusivament a Espanya, des del lloc web www.okaidi.es.
  • HE TRIAT EL LLIURAMENT A LA BOTIGA. COM SÉ SI LA COMANDA ESTÀ DISPONIBLE I QUAN PUC PASSAR A RECOLLIR-LA?

    En el moment en què rebem el paquet a la botiga, te n’informarem automàticament per correu electrònic o SMS. El paquet estarà disponible a la botiga durant 1 mes.
  • HE TRIAT L'ENVIAMENT EN PUNT RELAY, COM M'INFORMEN DE LA SEVA DISPONIBILITAT I COM PUC RECOLLIR-HO?

    Per a qualsevol comanda, se li notificarà automàticament per correu electrònic per a informar-lo de l'arribada i disponibilitat del seu paquet i en els dies següents si el seu paquet encara no ha estat recuperat. El seu paquet roman disponible en el punt relay durant 10 dies. Al final d'aquest període, el seu paquet ens serà retornat.
  • HE FET UNA COMANDA EN EL SEU LLOC WEB. COM PUC SEGUIR-NE EL PROCÉS DE LLIURAMENT?

    Se l'informa per correu electrònic des de l'etapa d'enviament fins a l'etapa de lliurament de la seva comanda. A més, també pot seguir el seu paquet iniciant sessió en el seu compte de client en el nostre lloc web. Anar a la secció ""les teves comandes"", després, en fer clic en la comanda en qüestió, veurà els detalls de la comanda, així com el botó ""Seguir aquest paquet"".
    En l'email de confirmació d'enviament de la teva comanda, també tindràs accés a aquest seguiment d'enviament.

DEVOLUCIÓ O MODIFICACIÓ DE LA COMANDA:

  • VULL MODIFICAR UNA COMANDA EFECTUADA EN EL WEB, JA QUE NO N’ESTIC SATISFET/A. COM HE DE PROCEDIR?

    Tens la possibilitat de canviar un o més articles presentant la factura o el tiquet de compra dins d'un termini de 30 dies a comptar de la recepció de la comanda:
    - A la botiga: si el nou article que tries és més car, pots pagar la diferència mitjançant qualsevol forma de pagament acceptada a les botigues Okaïdi. El canvi d’un article només es pot fer retornant-lo en una botiga.
  • VULL RETORNAR UN PRODUCTE ADQUIRIT EN EL LLOC WEB JA QUE NO ESTIC SATISFET/A AMB LA COMPRA. COM HE DE PROCEDIR?

    Tens la possibilitat de retornar un o més articles en un termini de 30 dies a comptar de la recepció de la comanda:
    - A la botiga: a qualsevol botiga Okaïdi-Obaïbi situada dins del territori espanyol
    Només cal que facilitis la factura electrònica, que està disponible en el teu compte de client dins del nostre lloc web.
    La botiga et reemborsarà el preu de l’article o dels articles retornats indicat a la factura, tenint en compte les possibles ofertes aplicades.
    El reintegrament apareixerà en el compte vinculat a la forma de pagament que hagis utilitzat per pagar la comanda. Serà visible en un termini de 4 o 5 dies hàbils (terminis interbancaris). Si el pagament s’ha efectuat amb una targeta regal o un val de descompte, el reintegrament només es pot fer mitjançant l'emissió d'una nova targeta o un nou val a través del servei d'atenció al client en un termini de 7 a 10 dies. La botiga s'encarregarà de les gestions necessàries, a través del servei d'atenció al client, per a l'emissió d'una nova targeta regal o d’un nou val de descompte.

    - Cap al nostre magatzem: podrà declarar la devolució directament des del seu compte Okaïdi. Per a això, connecti's al seu compte, vagi a la pestanya «les meves comandes» i creu un val de devolució. Segueixi el procediment seleccionant els articles que reexpedir. Per a qualsevol devolució al magatzem, si us plau insereixi en el seu paquet el seu val de devolució per a imprimir-lo.
    Okaidi Service Retour Web
    Entrepôt IDLOG – OKAIDI/OBAIBI
    15 rue PICAVET
    59115 LEERS (France)

    - En cas de devolució de l’article per correu postal, les despeses de devolució van a càrrec teu.

    En el cas d'una devolució per Mondial Relay, després d'haver creat el seu formulari de devolució des del seu compte de client, pot seleccionar el seu punt de recollida i imprimir l'etiqueta de devolució per a pegar-la en el paquet. Les despeses de devolució són gratuïts.

    Quan la devolució ha estat rebuda i controlada, o si has proporcionat un comprovant de tramesa de la devolució, procedirem a la devolució de l’import del producte o dels productes retornats mitjançant un reemborsament a la targeta bancària o al compte PayPal que hagi servit per fer el pagament inicial de la comanda. En cas de pagament amb targeta regal o val de descompte, el reemborsament només es podrà fer amb l'emissió d'una nova targeta regal o d’un nou val de descompte.
  • QUÈ SUCCEEIX AMB LES DESPESES DE TRAMESA I DEVOLUCIÓ SI RETORNO UNA PART O LA TOTALITAT DE LA COMANDA?

    Les eventuals despeses inicials de lliurament es reemborsaran íntegrament només en cas de devolució de tota la comanda.
    A més a més, OKAÏDI no està obligat a reemborsar els costos suplementaris si has triat expressament una forma de lliurament més cara que el procediment estàndard que proposa OKAÏDI. Les despeses de devolució van a càrrec del client, com també les despeses d'expedició facturades específicament per la naturalesa de determinats articles que no poden enviar-se per correu postal.
  • COM PUC OBTENIR LA FACTURA D’UNA COMANDA?

    Connecta't al teu compte de client, ves a la pestanya «Les meves comandes» i fes clic a la comanda en qüestió per obtenir les dades dels productes rebuts. A la pantalla de dades de la comanda està disponible el botó «Factura».
  • COM PUC OBTENIR UN VAL DE DEVOLUCIÓ?

    Connecta't al teu compte de client, ves a la pestanya «Les meves comandes» i fes clic a la comanda en qüestió per obtenir les dades dels productes rebuts.
    Durant un termini de 30 dies tindràs accés al botó «Retornar un o més articles» perquè hi seleccionis els productes que vols retornar i ens indiquis la raó de la devolució. Tot seguit, fes clic a «Fer una devolució» per triar-hi el sistema de devolució (botiga o correu postal).
    Una vegada aconseguit el val de devolució, només cal que cliquis a l'apartat «Devolucions» per poder imprimir el val.

PROGRAMA DE FIDELITZACIÓ:

  • QUINS SÓN ELS MEUS AVANTATGES?

    El teu programa de fidelitat IDKIDS FAMILY reuneix marques compromeses per fer feliç els infants que estimes. Aprofiteu els avantatges exclusius vàlids a Obaïbi, Okaïdi, IDKIDS. Consulta el programa de fidelitat fent clic aquí.
  • COM FER-SE MEMBRE DEL PROGRAMA FAMÍLIA IDKIDS?

    Pots unir-te al programa a les botigues Okaïdi o ÏDKIDS o al lloc web Okaïdi (directament des de la pàgina del carretó electrònic, des del teu compte de client o des d’aquesta pàgina).
  • COM AJUNTAR LA TEVA TARGETA DE FIDELITAT AL TEU COMPTE DE CLIENT EN LÍNIA?

    Si has obert la targeta a la botiga i vols gaudir dels avantatges al lloc web, has d’enllaçar la targeta al teu compte en línia.
    Per fer-ho, quan creïs el compte en línia, introdueix el número de la targeta i el teu correu electrònic (donat a la botiga per a la creació de la targeta).
    El número de la targeta es troba al tiquet, als correus electrònics del programa o a la targeta desmaterialitzada del mòbil.
  • COM CONSULTO EL MEU SALDO DE PUNTS?

    Pots consultar el saldo de punts iniciant la sessió al teu compte de client. Els punts s’abonen 2 a 3 dies després de la compra a la botiga o 2 a 3 dies després de l’enviament de la comanda web. A la botiga, el número de punts apareix a la part inferior del tiquet. També pots consultar el saldo dels teus punts de la targeta desmaterialitzada al mòbil. Pots instal·lar-lo des d'aquesta pagina.
  • COM PUC REBRE ELS MEUS BENEFICIS I OFERTES PERSONALS?

    Pots rebre els avantatges per correu electrònic o mitjançant la targeta mòbil desmaterialitzada. Per fer-ho, comprova que la recepció de comunicacions estigui activada des del vostre compte de client en línia (pàgina de preferències de subscripció). Pots triar el teu mètode de recepció al teu compte de client, a la botiga o a través del servei d’atenció al client.
    Avantatge d’aniversari: 45 dies abans de l’aniversari del nen, rebràs una oferta sorpresa per correu electrònic o a la targeta mòbil desmaterialitzada.
    Avantatge de naixement: l'endemà, després de rebre informació sobre el teu fill, et beneficies automàticament de l'avantatge de totes les teves compres en col·leccions de nadons , durant un període de 12 mesos.
    Avantatge d'IDTROC: les marques del programa es reuneixen diverses vegades a l'any per a les vendes d'IDTROC. Revisa els butlletins per descobrir les properes dates.
  • QUANT TEMPS SÓN VÀLIDS ELS MEUS PUNTS?

    Els teus punts són vàlids 12 mesos després de la data de la teva última compra i la seva durada s’amplia amb cada compra.
  • COM ACUMULAR PUNTS?

    Tots els productes permeten acumular punts amb excepció dels llibres i CD.
    Els punts s’acumulen sense despeses d’enviament. El pagament amb una targeta regal no permet acumular punts.

    Utilitza els teus punts en botiga a partir d'1 € de descompte (i per trams d'1 €).Ús de punts: a partir de la pròxima visita en tots els productes (inclosa la compra de la Targeta Regal), acumulable amb totes les ofertes excloent els productes amb estrelles Oxybul, excloent els serveis (despeses d'enviament, etc.), excloent les compres de IDTROC, excloent les Mini-donacions

    25 punts = 1 € de descompte
  • REEMBORSAMENTS: QUÈ PASSA AMB EL MEU POT?

    El Beneficiari disposa d'un termini de 60 dies per a canviar un article o demanar un reemborsament de la seva compra realitzada en botiga físic

    Els punts guanyats es descompten automàticament en el cas de devolucions de compres. Els punts gastats en la compra no es reemborsen en realitzar la devolució.
  • PER TOTES LES QÜESTIONS COMPLEMENTÀRIES SOBRE EL PROGRAMA FIDELITAT

    Per qualsevol qüestió sobre el programa fidelitat, anar a la secció Contactes. Contacta per correu electrònic aquestes pàgines d’Ajuda i Contactes i escull la temàtica “El programa de fidelitat” al camp “tema”.

TARGETES REGAL:

  • COM PUC UTILITZAR LA MEVA TARGETA REGAL?

    Pots utilitzar-la una o diverses vegades al lloc web www.okaidi.es o a qualsevol botiga, i també la pots fer servir per complementar una altra forma de pagament.

    A la botiga només cal que presentis a la caixa la targeta regal física o el número de la targeta regal electrònica (un número de 19 dígits que figura a la targeta i un codi pin de 4 dígits) que hauràs rebut per correu electrònic després de validar la teva comanda.

    En el nostre lloc web, només has d'escollir l'opció «Targeta regal Okaïdi» en el moment de fer el pagament. N’hi ha prou d’indicar els 19 dígits de la targeta i el codi pin de 4 dígits que figura a la part posterior de la targeta comprada a la botiga o en el correu electrònic de confirmació de compra de la targeta a www.okaidi.es.

    - Si vols pagar la teva comanda amb diverses targetes regal Okaïdi: després de registrar la primera targeta, tindràs la possibilitat d'afegir-ne una segona a l’etapa següent. Acceptem 2 targetes regal, com a màxim, per comanda.

    - Si l'import de la teva comanda és inferior a l'import total de les teves targetes regal Okaïdi, l'import de la comanda es carregarà íntegrament a les targetes regal. El saldo quedarà disponible i reutilitzable.

    - Si l'import de la teva comanda és superior a l'import total de les teves targetes regal Okaïdi, podràs pagar la resta amb targeta bancària, PayPal o una altra targeta regal Okaïdi
  • COM PUC VEURE EL SALDO DE LA MEVA TARGETA REGAL?

    Per consultar el saldo de la targeta regal, només has d'anar a l’apartat “Targeta regal” que hi ha a la nostra pàgina web. A l'espai «Ja tens una targeta regal?», hauràs d'introduir els 19 dígits de la targeta regal i el codi pin de 4 dígits que figura a la part posterior de la targeta comprada a la botiga o en el correu electrònic de confirmació de compra de la targeta a www.okaidi.es, i a continuació fes clic a «Confirmar».
  • DURANT QUANT DE TEMPS PUC UTILITZAR LA MEVA TARGETA REGAL?

    Disposes de 2 anys per utilitzar-la una o diverses vegades a qualsevol botiga Okaïdi o ÏDKids situada al territori espanyol o en el lloc web www.okaidi.es.
  • QUÈ HE DE FER EN CAS DE PÈRDUA, ROBATORI O DETERIORAMENT DE LA TARGETA REGAL? I SI JA NO LA VULL UTILITZAR?

    Com que no és nominativa, la targeta regal no es pot canviar, substituir ni abonar en un compte, i no pot donar lloc a cap reemborsament, fins i tot en cas de pèrdua, robatori, deteriorament o caducitat.
  • EN QUÈ CONSISTEIX LA TARGETA REGAL ELECTRÒNICA

    Es tracta d’una targeta virtual i pot tenir un valor d'entre 10 i 150 €. La targeta regal electrònica està disponible exclusivament en el nostre lloc web www.okaidi.es. Pots triar l'import de la targeta regal en el moment de fer la comanda en el nostre lloc web. Per obtenir més informació sobre la targeta regal electrònica, que pots adquirir en el nostre lloc web, et suggerim que consultis l'apartat “Targeta regal” del lloc.
  • COM REBRÉ LA TARGETA REGAL ELECTRÒNICA ADQUIRIDA?

    En el cas d'una targeta regal electrònica adquirida, t’enviarem un correu electrònic amb els 19 dígits de la targeta i un codi pin de 4 dígits després de la validació de la comanda que acompanya aquesta targeta regal electrònica.

ÏDTROC:

  • EN QUÈ CONSISTEIX ÏDTROC? QUAN TINDRÀ LLOC EL PRÒXIM ESDEVENIMENT ÏDTROC?

    Et suggerim que consultis l'apartat «ÏDTROC» del nostre web per obtenir-ne més informació.
    Les dates s’actualitzen durant les setmanes prèvies a l’esdeveniment ÏDTROC.
    A més a més, trobaràs una resposta més detallada a les preguntes freqüents sobre ÏDTROC a: https://www.okaidi.es
  • COM PUC PARTICIPAR A ÏDTROC?

    N’hi ha prou que t'adrecis a qualsevol de les nostres botigues quan comenci la campanya*
  • QUIN ÉS EL PERÍODE DE VALIDESA DE LA TARGETA REGAL ÏDTROC?

    La targeta regal recuperada al final de l'operació ÏDTROC té una validesa de 2 mesos des del final d'aquest esdeveniment a la botiga.
  • ON PUC CONSULTAR EL SALDO DE LA MEVA TARGETA REGAL ÏDTROC?

    Pots consultar la informació detallada de les teves vendes i el saldo de la targeta regal ÏDTROC a les botigues on es desenvolupa la campanya*
  • COM PUC UTILITZAR LA TARGETA REGAL ÏDTROC?

    Pots utilitzar-la en el nostre lloc web www.okaidi.es i a qualsevol botiga.
  • LA MEVA TARGETA REGAL ÏDTROC CADUCA AVIAT. EL PERÍODE DE VALIDESA ÉS PRORROGABLE?

    La targeta regal té una validesa de 2 mesos. No tenim la possibilitat de perllongar el període de validesa.

MESURES SANITÀRIES COVID-19:

  • QUINES MESURES SANITÀRIES S'HAN ADOPTAT A LES NOSTRES BOTIGUES?

    Per tal de garantir la seguretat de tothom, hem implementat les mesures següents:
    • La mascareta és obligatòria per a tothom, col·laboradors i clients. És obligatòria a partir dels 6 anys. Nosaltres no us podem proveir de mascaretes. Et suggerim que vinguis a la botiga amb la teva pròpia mascareta.
    • Reforçament de les nostres mesures «barrera»:
      • Hem limitat el nombre de clients a les botigues
      • Tenim distribuïdors de gel hidroalcohòlic a la teva disposició
      • S'ha dissenyat un recorregut a la botiga que garanteix una distància d'1,5 metres entre les persones, siguin clients o col·laboradors nostres
      • Desinfectem regularment tots els llocs i objectes de contacte
      • Desinfectem els productes retornats
      • Anteposem el pagament amb targeta bancària al pagament en efectiu
    • Arranjaments necessaris a les botigues:
      • tancament dels emprovadors
      • disposició de les cues garantint la distància necessària entre les persones
    Totes aquestes mesures de protecció i sanitàries van ser certificades a França pel Bureau Véritas el passat 7 de maig. Aquest certificat demostra que la marca Okaïdi-Obaïbi ha dut a terme totes les instruccions de prevenció necessàries i adaptades per tal de controlar el risc de COVID-19 a totes les botigues Okaïdi-Obaïbi del món.
    Veure el certificat

SERVEI D’ATENCIÓ AL CLIENT:

El nostre servei d'atenció al client està disponible per telèfon i correu electrònic mitjançant el formulari de contacte següent: https://www.okaidi.es/contactus
El servei d’atenció al client està disponible per telèfon de dilluns a divendres, de 9 a 19 h, i dissabtes de 9.30 a 18 h.