PREGUNTES FREQÜENTS

EL MEU COMPTE OKAÏDI:

  • COM PUC CREAR UN COMPTE?

    En el cas que no tinguis un compte obert, fes clic a la icona «Compte» que hi ha a la part superior del menú. A l’apartat «Crear un compte», pots obrir-ne un introduint la teva adreça electrònica o el número de la teva targeta de fidelització.
    Aquest número apareix a la part posterior de la targeta de fidelització o en el tiquet de caixa. Si tens dificultats per vincular la targeta de fidelització al teu compte, el nostre servei d'atenció al client està a la teva disposició per ajudar-te.
  • COM PUC CANVIAR LA MEVA ADREÇA DE CORREU ELECTRÒNIC?

    Per canviar l’adreça de correu electrònic, pots posar-te en contacte amb el servei d'atenció al client i emplenar un formulari fent clic aquí.
  • COM PUC ACCEDIR A LES MEVES DADES PERSONALS?

    Per conèixer les modalitats de tractament de les teves dades personals, pots consultar l'apartat “Dades personals”.
  • COM PUC GESTIONAR LA SUBSCRIPCIÓ O LA BAIXA DEL MEU PLA DE FIDELITAT I DELS BUTLLETINS?

    - Subscripció
    Butlletins comercials:
    Es necessària una subscripció per cada marca. Per rebre els butlletins de cadascuna de les nostres marques, Okaïdi-Obaïbi i ÏDKids, has de facilitar-nos una adreça de correu electrònic o un número de mòbil a través d’una de les nostres botigues o bé connectant-te al nostre web, a l’apartat «Butlletins i SMS». Marca [Sí] a la casella que correspongui.
    Si no ens facilites aquestes dades, no rebràs informació dels nostres productes i ofertes comercials.

    Butlletins de fidelització:
    Per rebre els nostres butlletins, ho pots fer simultàniament per a totes les marques, Okaïdi-Obaïbi, Oxybul i ÏDKids, facilitant-nos una adreça de correu electrònic o un número de mòbil, a través d’una botiga o bé connectant-te al nostre web, a l’apartat «Butlletins i SMS». Si no coneixem les teves dades de contacte, no podràs rebre informació de les nostres promocions.


    - Baixa de la subscripció
    Butlletins comercials:
    Es necessària comunicar la baixa a cadascuna de les marques. La baixa s'ha de sol·licitar a cada marca en una botiga o en el nostre lloc web, connectant-te al teu compte, apartat «Butlletins i SMS». Marca [No] a la casella que correspongui.

    Butlletí de fidelització:
    La baixa se sol·licita simultàniament a totes les marques, bé a través de la botiga o connectant-te al teu compte web, apartat «Butlletins i SMS». Marca [No] a la casella que correspongui.
  • PREGUNTES ADDICIONALS SOBRE EL PROGRAMA DE FIDELITZACIÓ:

    Per a qualsevol consulta sobre el programa de fidelització, adreça’t a la secció “Contacte”, Emplena les dades sol·licitades, busca l’epígraf «Programa de fidelització» en el camp «Objecte» i tria els temes proposats a «Assumpte». La teva pregunta es derivarà al servei d'atenció al client, que et respondrà al més aviat possible.

LA MEVA COMANDA:

  • COM PUC FER UNA COMANDA EN EL LLOC WEB OKAIDI.ES?

    Cal obrir un compte de client en el nostre lloc web per poder connectar-hi i, a continuació, introduir els articles seleccionats a la cistella.
    Una vegada hagis creat el compte de client i establert la connexió, pots seleccionar els productes desitjats fent clic en el botó «Afegir a la cistella». Dins la pestanya «Cistella», apareix la llista dels productes seleccionats.
    A la cistella pots consultar els detalls de la comanda (producte, nombre d'articles, preu, talla i color).
  • COM PUC UTILITZAR UN CODI DE PROMOCIÓ PER A UNA COMANDA?

    Directament, des de la cistella, et convidem a introduir el codi de promoció, en cas que en tinguis un, un cop marcada la casella «Tinc un codi de promoció» i abans de validar la comanda.
  • QUÈ PUC FER SI HE OMPLERT LA CISTELLA ABANS DE CONNECTAR-ME AL COMPTE DE CLIENT?

    En el moment de validar la comanda, et demanarem que et connectis al teu compte de client o en creïs un si no ho havies fet abans
  • COM PUC ANUL·LAR O MODIFICAR UNA COMANDA?

    Una vegada confirmada, tramesa i abonada la comanda, ja no es pot anul·lar ni modificar.
  • QUINES FORMES DE PAGAMENT HI HA?

    En el nostre lloc web s'accepten diverses formes de pagament:
    • targeta bancària (Visa, Mastercard)
    • PayPal
    • targetes regal Okaïdi o ÏDKids
    • vals de descompte Okaïdi o ÏDKids

LLIURAMENT DE LA COMANDA:

  • QUINES SÓN ELS MÈTODES I TERMINIS DE LLIURAMENT?

    Si el lliurament es fa dins del territori espanyol, pots triar una d’aquestes modalitats:
    • recollida a la botiga - Gratuïta en un termini de 2 a 7 dies
    • lliurament a domicili
      • empresa: So Colissimo: 5,90 €. El lliurament és gratuït si la compra supera els 60 € i es fa en un termini de 4 a 7 dies (oferta vàlida fins al 28.02.2021)
  • EN QUINS PAÏSOS ES FA EL LLIURAMENT?

    A hores d’ara, la distribució dels nostres productes es fa exclusivament a Espanya, des del lloc web www.okaidi.es.
  • HE TRIAT EL LLIURAMENT A LA BOTIGA. COM SÉ SI LA COMANDA ESTÀ DISPONIBLE I QUAN PUC PASSAR A RECOLLIR-LA?

    En el moment en què rebem el paquet a la botiga, te n’informarem automàticament per correu electrònic o SMS. El paquet estarà disponible a la botiga durant 1 mes.
  • HE FET UNA COMANDA EN EL SEU LLOC WEB. COM PUC SEGUIR-NE EL PROCÉS DE LLIURAMENT?

    Connecta't al teu compte de client a través del nostre lloc web i, a continuació, consulta l'apartat «Les meves comandes». Quan facis clic a la comanda en qüestió, veuràs que n’apareixen els detalls, juntament amb el botó «Seguiment del paquet». A més a més, des del correu electrònic de confirmació de tramesa de la comanda, també tindràs accés al seguiment del paquet.

DEVOLUCIÓ O MODIFICACIÓ DE LA COMANDA:

  • VULL MODIFICAR UNA COMANDA EFECTUADA EN EL WEB, JA QUE NO N’ESTIC SATISFET/A. COM HE DE PROCEDIR?

    Tens la possibilitat de canviar un o més articles presentant la factura o el tiquet de compra dins d'un termini de 30 dies a comptar de la recepció de la comanda:
    - A la botiga: si el nou article que tries és més car, pots pagar la diferència mitjançant qualsevol forma de pagament acceptada a les botigues Okaïdi. El canvi d’un article només es pot fer retornant-lo en una botiga.

    El període de devolució a la botiga mitjançant el justificant de compra (la factura o el tiquet de compra) s'ha ampliat excepcionalment des del 9.10.20 fins a l’1.08.21.
  • VULL RETORNAR UN PRODUCTE ADQUIRIT EN EL LLOC WEB JA QUE NO ESTIC SATISFET/A AMB LA COMPRA. COM HE DE PROCEDIR?

    Tens la possibilitat de retornar un o més articles en un termini de 30 dies a comptar de la recepció de la comanda:
    - A la botiga: a qualsevol botiga Okaïdi-Obaïbi situada dins del territori espanyol
    Només cal que facilitis la factura electrònica, que està disponible en el teu compte de client dins del nostre lloc web.
    La botiga et reemborsarà el preu de l’article o dels articles retornats indicat a la factura, tenint en compte les possibles ofertes aplicades.
    El reintegrament apareixerà en el compte vinculat a la forma de pagament que hagis utilitzat per pagar la comanda. Serà visible en un termini de 4 o 5 dies hàbils (terminis interbancaris). Si el pagament s’ha efectuat amb una targeta regal o un val de descompte, el reintegrament només es pot fer mitjançant l'emissió d'una nova targeta o un nou val a través del servei d'atenció al client en un termini de 7 a 10 dies. La botiga s'encarregarà de les gestions necessàries, a través del servei d'atenció al client, per a l'emissió d'una nova targeta regal o d’un nou val de descompte.

    - Al magatzem: pots comunicar la devolució de l’article directament, des del teu compte Okaïdi. Per fer-ho, connecta't al teu compte, ves a la pestanya «Les meves comandes» i obtindràs un val de devolució. Segueix el procediment indicat seleccionant els articles que vols retornar. Per a qualsevol devolució al magatzem, introdueix dins del paquet el val de devolució imprès.
    Okaidi Service Retour Web
    Entrepôt IDLOG – OKAIDI/OBAIBI
    15 rue PICAVET
    59115 LEERS (France)

    - En cas de devolució de l’article per correu postal, les despeses de devolució van a càrrec teu.

    Quan la devolució ha estat rebuda i controlada, o si has proporcionat un comprovant de tramesa de la devolució, procedirem a la devolució de l’import del producte o dels productes retornats mitjançant un reemborsament a la targeta bancària o al compte PayPal que hagi servit per fer el pagament inicial de la comanda. En cas de pagament amb targeta regal o val de descompte, el reemborsament només es podrà fer amb l'emissió d'una nova targeta regal o d’un nou val de descompte.

    El termini de devolució dels articles a la botiga o per correu postal s'ha perllongat excepcionalment del 10.09.20 a l’1.08.21. Cal aportar el justificant de compra (factura o tiquet de compra).
  • QUÈ SUCCEEIX AMB LES DESPESES DE TRAMESA I DEVOLUCIÓ SI RETORNO UNA PART O LA TOTALITAT DE LA COMANDA?

    Les eventuals despeses inicials de lliurament es reemborsaran íntegrament només en cas de devolució de tota la comanda.
    A més a més, OKAÏDI no està obligat a reemborsar els costos suplementaris si has triat expressament una forma de lliurament més cara que el procediment estàndard que proposa OKAÏDI. Les despeses de devolució van a càrrec del client, com també les despeses d'expedició facturades específicament per la naturalesa de determinats articles que no poden enviar-se per correu postal.
  • COM PUC OBTENIR LA FACTURA D’UNA COMANDA?

    Connecta't al teu compte de client, ves a la pestanya «Les meves comandes» i fes clic a la comanda en qüestió per obtenir les dades dels productes rebuts. A la pantalla de dades de la comanda està disponible el botó «Factura».
  • COM PUC OBTENIR UN VAL DE DEVOLUCIÓ?

    Connecta't al teu compte de client, ves a la pestanya «Les meves comandes» i fes clic a la comanda en qüestió per obtenir les dades dels productes rebuts.
    Durant un termini de 30 dies tindràs accés al botó «Retornar un o més articles» perquè hi seleccionis els productes que vols retornar i ens indiquis la raó de la devolució. Tot seguit, fes clic a «Fer una devolució» per triar-hi el sistema de devolució (botiga o correu postal).
    Una vegada aconseguit el val de devolució, només cal que cliquis a l'apartat «Devolucions» per poder imprimir el val.

PROGRAMA DE FIDELITZACIÓ:

  • QUINS AVANTATGES TÉ EL PROGRAMA DE FIDELITZACIÓ?

    • El programa de fidelització, que només té un cost de 4 € anuals, et permetrà fer un detall als nens que estimes i gaudir dels avantatges exclusius que ofereixen Obaïbi-Okaïdi i ÏDKids.
    • Pots fer servir el programa de fidelització de les nostres marques, Okaïdi-Obaïbi i ÏDKids, tant a la botiga com al nostre lloc web www.okaidi.es
    • Hi ha 3 tipus de regals durant l'any: un descompte de fidelització de 8 € si tens més de 200 punts acumulats, un regal d’aniversari únic de 8 € per nen (i programa de fidelització) i un regal de naixement de 8 €.
    • Accés a les vendes privades d'Okaïdi-Obaïbi.
    • Els descomptes són vàlids en qualsevol producte i es poden acumular amb qualsevol oferta.
    • Accés a les vendes d’Ïdtroc.
  • COM ADHERIR-SE AL PROGRAMA DE FIDELITZACIÓ O RENOVAR-LO?

    L’adhesió al programa de fidelització es pot fer a les nostres botigues Okaïdi o ÏDKids i en els nostres llocs web:
    - Pots contractar o renovar el programa de fidelització directament des del nostre lloc web en fer la comanda, durant la fase de validació de la cistella; fent clic a «Uneix-te», a la casella «Programa de fidelització», o des de la pàgina d'inici del teu compte de client, a l'espai «El meu programa de fidelització».
  • COM PUC VINCULAR UNA TARGETA DE FIDELITZACIÓ AL MEU COMPTE DE CLIENT?

    Si t'has adherit al programa de fidelització en una botiga Okaïdi o ÏDKids, pots vincular la targeta al teu compte web indicant el número de targeta en el compte de client o quan obris el compte. Aquest número apareix a la part posterior de la targeta de fidelització o en el tiquet de caixa. Si tens dificultats per vincular la targeta de fidelització al teu compte, el nostre servei d'atenció al client està a la teva disposició per ajudar-te.
  • QUIN PERÍODE DE VALIDESA TÉ EL MEU PROGRAMA DE FIDELITZACIÓ?

    El programa de fidelització té una validesa de 12 mesos.
  • A QUÈ CORRESPONEN ELS MEUS PUNTS?

    En qualsevol compra feta a les nostres botigues Okaïdi-Obaïbi i ÏDKids, sigui personalment o en el nostre lloc web, pots acumular punts en el teu compte de fidelització: 1 € de compra = 1 punt.
    El saldo de punts visible per a cada marca (sigui de la botiga o del lloc web) és un saldo multimarca. Per tant, tots els teus comptes de fidelització i comptes web estan associats a la mateixa targeta de fidelització.
  • COM PUC ACUMULAR PUNTS?

    Tots els productes permeten acumular punts, amb l'excepció dels llibres i els CD. Les despeses d'enviament no generen punts. El pagament amb una targeta regal tampoc et permet acumular punts.
  • COM PUC CONSULTAR EL MEU SALDO DE PUNTS?

    Pots consultar-lo connectant-te al teu compte de client.
    Els punts s’abonen uns 2 o 3 dies després de la compra a la botiga o de la tramesa de la teva comanda feta a través del nostre lloc web.
    Si vas a la botiga, el nombre de punts està inscrit a la part inferior del tiquet de caixa.
  • EN QUÈ ES CONVERTEIXEN ELS PUNTS DE FIDELITZACIÓ ACUMULATS QUAN EXPIRA EL PROGRAMA DE FIDELITZACIÓ, AL CAP DE 12 MESOS?

    Els punts de fidelització acumulats es conserven durant els 12 mesos següents a la caducitat del programa de fidelització, en cas que no el renovis.
    Durant el període en que el programa de fidelització ha expirat, no s’acumulen punts.
    En cas que no renovis el programa de fidelització després de 12 mesos de caducitat, s'eliminen els punts acumulats.
  • COM PUC OBTENIR VALS DE DESCOMPTE?

    Pots rebre els xecs corresponents per correu electrònic o SMS. Podràs triar la forma de recepció des del nostre web, connectant-te al teu compte de client, a l'apartat «Butlletins i SMS», o directament a la botiga.

    - Premis de fidelització: 1 € = 1 punt de fidelització
    Quan tinguis 200 punts acumulats a Okaïdi o ÏDKids, rebràs un val de descompte de fidelització de 8 €.

    - Regal d’aniversari:
    Et regalem un val de descompte de 8 € com a regal d’aniversari per cada un dels teus fills d'1 a 12 anys, ambdós inclosos, amb un límit de 6 regals d'aniversari o de naixement durant un període d'adhesió de 12 mesos.
    Per obtenir els xecs regal d'aniversari, cal que introdueixis les dades dels teus fills quan creïs un compte de client o els afegeixis al compte ja existent, a l’apartat «Les meves dades personals» i, a continuació, «Els meus fills».
    Quan faltin 45 dies per a l'aniversari del teu fill, rebràs per correu electrònic o SMS un xec de 8 €, vàlid a qualsevol botiga o al lloc web www.okaidi.es. Aquest xec regal d'aniversari és vàlid des del moment en què el reps, per correu electrònic o SMS, i fins a 15 dies després de l'aniversari del teu fill.

    - Regal de naixement:
    Quan arriba un nou fill, et regalem un xec regal de naixement de 8 €. Per obtenir el regal de naixement, cal que ens ho comuniquis entre el 1r i el 6è mes de vida del nadó, en obrir el compte de client o, si ja tens un compte obert, que ens informis del naixement a l’apartat «La meva informació personal» i, a continuació, «Els meus fills». En cas que es tracti d’un part múltiple, et regalarem un xec per cada fill sempre que el registris en el teu compte.
    Uns 3 dies després que ens informis del naixement, rebràs automàticament, per correu electrònic o SMS, un xec regal de naixement de 8 €, amb una validesa de 2 mesos a totes les botigues o en el lloc web www.okaidi.es.
  • QUINES SÓN LES CONDICIONS D'ÚS D'AQUESTS XECS REGAL?

    Els xecs regal de fidelització, aniversari i naixement són acumulables amb totes les altres ofertes, amb un límit de 3 xecs per compra. No es poden bescanviar ni reemborsar.
  • QUIN PERÍODE DE VALIDESA TENEN ELS XECS REGAL?

    Els xecs regal tenen una validesa de 2 mesos a comptar de la data d'emissió.
  • COM PUC UTILITZAR ELS XECS REGAL DE FIDELITZACIÓ, ANIVERSARI O NAIXEMENT?

    - En el lloc web www.okaidi.es: Pots utilitzar els xecs regal quan facis el pagament de la teva comanda.
    Quan et connectis al compte en el moment de fer el pagament, apareix automàticament la llista de xecs regal disponibles. Marca els xecs que vols utilitzar i, a continuació, fes el pagament amb targeta bancària, PayPal o targeta regal.

    - A la botiga:
    Quan passis per caixa, presenta el xec regal que has rebut per correu electrònic o SMS. També pots indicar que tens un xec regal pendent i facilitar el teu nom i cognoms, i el teu codi postal

    Els xecs regal de fidelització també es poden utilitzar a ÏDkids, tant a les botigues com en el seu lloc web.
  • QUÈ PUC FER SI NO REBO ELS XECS REGAL?

    Si no reps els xecs de fidelització, et suggerim que t’adrecis al servei d'atenció al client: entra a la pàgina “Contacte” i tria l’epígraf «Programa de fidelització» en el camp «Objecte». A continuació, clica «Regals de naixement, aniversari o fidelització» en el camp «Assumpte».

    Els xecs regal de fidelització no es poden bescanviar ni reemborsar. En el cas que facis servir un xec regal per fer una comanda o la devolució d'algun article, els xecs de fidelització utilitzats i controlats que cal reemborsar s'abonaran a la targeta de fidelització en forma de punts. No es poden utilitzar xecs per a la compra d'una targeta regal electrònica en el lloc web ni d’una targeta regal física a la botiga.

TARGETES REGAL:

  • COM PUC UTILITZAR LA MEVA TARGETA REGAL?

    Pots utilitzar-la una o diverses vegades al lloc web www.okaidi.es o a qualsevol botiga, i també la pots fer servir per complementar una altra forma de pagament.

    A la botiga només cal que presentis a la caixa la targeta regal física o el número de la targeta regal electrònica (un número de 19 dígits que figura a la targeta i un codi pin de 4 dígits) que hauràs rebut per correu electrònic després de validar la teva comanda.

    En el nostre lloc web, només has d'escollir l'opció «Targeta regal Okaïdi» en el moment de fer el pagament. N’hi ha prou d’indicar els 19 dígits de la targeta i el codi pin de 4 dígits que figura a la part posterior de la targeta comprada a la botiga o en el correu electrònic de confirmació de compra de la targeta a www.okaidi.es.

    - Si vols pagar la teva comanda amb diverses targetes regal Okaïdi: després de registrar la primera targeta, tindràs la possibilitat d'afegir-ne una segona a l’etapa següent. Acceptem 2 targetes regal, com a màxim, per comanda.

    - Si l'import de la teva comanda és inferior a l'import total de les teves targetes regal Okaïdi, l'import de la comanda es carregarà íntegrament a les targetes regal. El saldo quedarà disponible i reutilitzable.

    - Si l'import de la teva comanda és superior a l'import total de les teves targetes regal Okaïdi, podràs pagar la resta amb targeta bancària, PayPal o una altra targeta regal Okaïdi
  • COM PUC VEURE EL SALDO DE LA MEVA TARGETA REGAL?

    Per consultar el saldo de la targeta regal, només has d'anar a l’apartat “Targeta regal” que hi ha a la nostra pàgina web. A l'espai «Ja tens una targeta regal?», hauràs d'introduir els 19 dígits de la targeta regal i el codi pin de 4 dígits que figura a la part posterior de la targeta comprada a la botiga o en el correu electrònic de confirmació de compra de la targeta a www.okaidi.es, i a continuació fes clic a «Confirmar».
  • DURANT QUANT DE TEMPS PUC UTILITZAR LA MEVA TARGETA REGAL?

    Disposes de 2 anys per utilitzar-la una o diverses vegades a qualsevol botiga Okaïdi o ÏDKids situada al territori espanyol o en el lloc web www.okaidi.es.
  • QUÈ HE DE FER EN CAS DE PÈRDUA, ROBATORI O DETERIORAMENT DE LA TARGETA REGAL? I SI JA NO LA VULL UTILITZAR?

    Com que no és nominativa, la targeta regal no es pot canviar, substituir ni abonar en un compte, i no pot donar lloc a cap reemborsament, fins i tot en cas de pèrdua, robatori, deteriorament o caducitat.
  • EN QUÈ CONSISTEIX LA TARGETA REGAL ELECTRÒNICA

    Es tracta d’una targeta virtual i pot tenir un valor d'entre 10 i 150 €. La targeta regal electrònica està disponible exclusivament en el nostre lloc web www.okaidi.es. Pots triar l'import de la targeta regal en el moment de fer la comanda en el nostre lloc web. Per obtenir més informació sobre la targeta regal electrònica, que pots adquirir en el nostre lloc web, et suggerim que consultis l'apartat “Targeta regal” del lloc.
  • COM REBRÉ LA TARGETA REGAL ELECTRÒNICA ADQUIRIDA?

    En el cas d'una targeta regal electrònica adquirida, t’enviarem un correu electrònic amb els 19 dígits de la targeta i un codi pin de 4 dígits després de la validació de la comanda que acompanya aquesta targeta regal electrònica.

ÏDTROC:

  • EN QUÈ CONSISTEIX ÏDTROC? QUAN TINDRÀ LLOC EL PRÒXIM ESDEVENIMENT ÏDTROC?

    Et suggerim que consultis l'apartat «ÏDTROC» del nostre web per obtenir-ne més informació.
    Les dates s’actualitzen durant les setmanes prèvies a l’esdeveniment ÏDTROC.
    A més a més, trobaràs una resposta més detallada a les preguntes freqüents sobre ÏDTROC a: https://www.okaidi.es
  • COM PUC PARTICIPAR A ÏDTROC?

    N’hi ha prou que t'adrecis a qualsevol de les nostres botigues quan comenci la campanya*
  • QUIN ÉS EL PERÍODE DE VALIDESA DE LA TARGETA REGAL ÏDTROC?

    La targeta regal recuperada al final de l'operació ÏDTROC té una validesa de 2 mesos des del final d'aquest esdeveniment a la botiga.
  • ON PUC CONSULTAR EL SALDO DE LA MEVA TARGETA REGAL ÏDTROC?

    Pots consultar la informació detallada de les teves vendes i el saldo de la targeta regal ÏDTROC a les botigues on es desenvolupa la campanya*
  • COM PUC UTILITZAR LA TARGETA REGAL ÏDTROC?

    Pots utilitzar-la en el nostre lloc web www.okaidi.es i a qualsevol botiga.
  • LA MEVA TARGETA REGAL ÏDTROC CADUCA AVIAT. EL PERÍODE DE VALIDESA ÉS PRORROGABLE?

    La targeta regal té una validesa de 2 mesos. No tenim la possibilitat de perllongar el període de validesa.

MESURES SANITÀRIES COVID-19:

  • QUINES MESURES SANITÀRIES S'HAN ADOPTAT A LES NOSTRES BOTIGUES?

    Per tal de garantir la seguretat de tothom, hem implementat les mesures següents:
    • La mascareta és obligatòria per a tothom, col·laboradors i clients. És obligatòria a partir dels 6 anys. Nosaltres no us podem proveir de mascaretes. Et suggerim que vinguis a la botiga amb la teva pròpia mascareta.
    • Reforçament de les nostres mesures «barrera»:
      • Hem limitat el nombre de clients a les botigues
      • Tenim distribuïdors de gel hidroalcohòlic a la teva disposició
      • S'ha dissenyat un recorregut a la botiga que garanteix una distància d'1,5 metres entre les persones, siguin clients o col·laboradors nostres
      • Desinfectem regularment tots els llocs i objectes de contacte
      • Desinfectem els productes retornats
      • Anteposem el pagament amb targeta bancària al pagament en efectiu
    • Arranjaments necessaris a les botigues:
      • tancament dels emprovadors
      • disposició de les cues garantint la distància necessària entre les persones
    Totes aquestes mesures de protecció i sanitàries van ser certificades a França pel Bureau Véritas el passat 7 de maig. Aquest certificat demostra que la marca Okaïdi-Obaïbi ha dut a terme totes les instruccions de prevenció necessàries i adaptades per tal de controlar el risc de COVID-19 a totes les botigues Okaïdi-Obaïbi del món.
    Veure el certificat

SERVEI D’ATENCIÓ AL CLIENT:

El nostre servei d'atenció al client està disponible per telèfon i correu electrònic mitjançant el formulari de contacte següent: https://www.okaidi.es/contactus
El servei d’atenció al client està disponible per telèfon de dilluns a divendres, de 9 a 19 h, i dissabtes de 9.30 a 18 h.