Preguntes freqüents

Ens quedem prop de tu.
Okaïdi t'informa

  • ESTAN OBERTES LES BOTIGUES?

    Totes les nostres botigues han reobert seguint les disposicions donades pel govern i i en base a les diverses regions.Farem tot el possible per a satisfer totes les necessitats i garantir les mesures de seguretat necessàries.

  • QUINA PROTECCIÓ I MESURES SANITÀRIES S'HAN PRES A les BOTIGUES?

    Per a garantir la seguretat de tots, hem implementat les següents mesures:
    1) l'ús d'una màscara és obligatori per a tots, empleats i clients a partir de 6 anys. No podrem proporcionar-te una màscara. Et convidem al fet que vinguis amb la teva pròpia màscara a les nostres botigues.
    2) enfortiment de les mesures de "barrera":
    - limitem el nombre de clients per botiga
    - els distribuïdors de solucions hidroalcohóliques estan disponibles per als nostres clients- una ruta a la botiga està dissenyada per a garantir una distància de 1,5 metres entre cada persona, client o empleat
    - desinfectem regularment tots els llocs i objectes sensibles
    - els productes retornats estan aïllats en quarantena
    - preferim el pagament amb targeta bancària
    3) Mesures necessàries a la botiga
    - el tancament dels vestuaris
    - la cua està organitzada per a garantir la distància necessària entre cada persona.


    Totes aquestes mesures de protecció i sanitat van ser certificades per Bureau Véritas el 7 de maig de 2020 a França. Aquest certificat demostra que la marca Okaidi Obaibi ha implementat totes les instruccions de prevenció necessàries i adaptat a la gestió de riscos Co-Vid19 per a totes les botigues Okaidi Obaibi a tot el món.
    Veure certificat

  • LA BOTIGA ON-LINE ESTÀ OBERTA. PUC DEMANAR A OKAIDI.ES? QUIN ÉS EL TERMINI DE LLIURAMENT?

    Després d'haver implementat totes les mesures de seguretat i salut necessàries per a la represa de la nostra activitat de comerç electrònic, ara pots realitzar la teva comanda a okaidi.es i rebre-la només al teu domicili.
    Entrega gratuïta a compres superiors a 30€.
    Donat el context actual, els terminis de lliurament s'estendran i rebrà la seva comanda en un termini mínim de 4 a 6 dies.

  • PER QUÈ EL SERVEI A EL CLIENT NO ESTÀ DISPONIBLE?

    El servei clients per telèfon roman tancat de moment. No obstant això, és possible contactar-nos a través del formulari de client al nostre lloc web https://ca.okaidi.es/contactus

  • LA MEVA COMANDA S'HA LLIURAT A LA BOTIGA, COM PUC RECUPERAR-LA?

    Si la seva comanda va arribar a la botiga abans del tancament de les nostres botigues, el mantindrem a la nostra botiga fins a la reobertura. Pot recuperar-ho quan torni a obrir la seva botiga. Li donarem més detalls sobre la data límit en aquest moment.

  • LA MEVA COMANDA S'HAVIA DE LLIURAR A LA BOTIGA, COM PUC RECUPERAR-LA?

    Per a totes les comandes realitzades durant i després del tancament de les nostres botigues, les comandes han estat lliurades directament al vostre domicili al més aviat possible.

  • DESITJO RETORNAR UN PRODUCTE PERQUÈ NO ESTIC SATISFET AMB LA MEVA COMPRA. COM HAIG DE PROCEDIR?

    Pot retornar un article directament a la botiga des de la reobertura.
    Tenint en compte el context, hem ampliat al 30 de juny els terminis de devolució i reemborsament per a totes les compres efectuades després del dilluns 17 de febrer de 2020.

  • EL MEU XEC DE FIDELITAT / ANIVERSARI / NAIXEMENT EXPIRARÀ AVIAT.  S'ESTENDRÀ EL PERÍODE DE VALIDESA?

    Sí, hem estès la validesa de tots els xecs vàlids per 2 mesos addicionals (per a xecs emesos del 16 de gener al 15 de març de 2020).
    I no dubtis a fer-lo servir també a okaidi.es!

  • LA MEVA TARGETA DE FIDELITAT HA CADUCAT DURANT EL CONFINAMENT O EXPIRARÀ AVIAT. ES PROLONGARÀ EL PERÍODE DE VALIDESA?

    Sí, estendrem la validesa de totes les targetes de fidelitat. Totes les targetes no renovades que hagin expirat/expirin entre el 15 de març i el 30 de juny es renovaran fins al 31 de juliol inclusivament.
    I no dubtis a fer-lo servir també a okaidi.es!

  • LA MEVA TARGETA REGAL EXPIRA AVIAT. S'AMPLIARÀ EL PERIODE DE VALIDESA?

    Sí, hem decidit estendre la validesa de les targetes de regal que caduquen en 3 mesos (entre l'1 de març i finals de maig). Ara pots fer la teva sol·licitud de renovació de la targeta de regal vençuda directament al servei al client a través del formulari de contacte web.