Preguntes freqüents

Ens quedem prop de tu.
Okaïdi t'informa

  • ESTAN OBERTES LES BOTIGUES?

    Totes les nostres botigues han reobert seguint les disposicions donades pel govern i i en base a les diverses regions.Farem tot el possible per a satisfer totes les necessitats i garantir les mesures de seguretat necessàries.

  • QUINA PROTECCIÓ I MESURES SANITÀRIES S'HAN PRES A les BOTIGUES?

    Per a garantir la seguretat de tots, hem implementat les següents mesures:
    1) l'ús d'una màscara és obligatori per a tots, empleats i clients. No podrem proporcionar-te una màscara. Et convidem al fet que vinguis amb la teva pròpia màscara a les nostres botigues.
    2) enfortiment de les mesures de "barrera":
    - limitem el nombre de clients per botiga
    - els distribuïdors de solucions hidroalcohóliques estan disponibles per als nostres clients- una ruta a la botiga està dissenyada per a garantir una distància de 1,5 metres entre cada persona, client o empleat
    - desinfectem regularment tots els llocs i objectes sensibles
    - els productes retornats estan aïllats en quarantena
    - preferim el pagament amb targeta bancària
    3) Mesures necessàries a la botiga
    - el tancament dels vestuaris
    - la cua està organitzada per a garantir la distància necessària entre cada persona.


    Totes aquestes mesures de protecció i sanitat van ser certificades per Bureau Véritas el 7 de maig de 2020 a França. Aquest certificat demostra que la marca Okaidi Obaibi ha implementat totes les instruccions de prevenció necessàries i adaptat a la gestió de riscos Co-Vid19 per a totes les botigues Okaidi Obaibi a tot el món.
    Veure certificat

  • PUC FER UNA COMANDA WEB A Okaidi.es? I QUIN ÉS EL TERMINI DE LLIURAMENT?

    Hem creat totes les condicions de seguretat i sanitàries necessàries per a reprendre la nostra activitat e-commerce des de fa diverses setmanes, per la qual cosa pots realitzar la teva comanda en Okaidi.es i fer-se el lliurament en botiga i a domicili. El lliurament a domicili per So Colissimo us serà ofert des de 60€ de compra fins al 31/12/2020. Els terminis de lliurament per So Colissimo han tornat a la normalitat i rebràs la teva comanda de 4 a 6 dies , per a un lliurament a domicili. També pot fer-se el lliurament gratuït a la botiga, les comandes estaran disponibles en 4 a 6 dies.

  • ES POT CONTACTAR AMB EL SERVEI D'ATENCIÓ Al CLIENT?

    El servei d'atenció al client està disponible per telèfon de dilluns a divendres de 09.00 a 19.00 i dissabtes de 10.00 a 18.00

  • LA MEVA COMANDA S'HA LLIURAT A LA BOTIGA, COM PUC RECUPERAR-LA?

    Si la seva comanda va arribar a la botiga abans del tancament de les nostres botigues, el mantindrem a la nostra botiga fins a la reobertura. Pot recuperar-ho quan torni a obrir la seva botiga. Li donarem més detalls sobre la data límit en aquest moment.

  • LA MEVA COMANDA S'HAVIA DE LLIURAR A LA BOTIGA, COM PUC RECUPERAR-LA?

    Si la teva comanda va arribar a la botiga abans del tancament de les nostres botigues, el mantindrem a la nostra botiga fins a la reobertura. Pots recuperar-ho quan torni a obrir la teva botiga. Et donarem més detalls sobre la data límit en aquell moment.

  • DESITJO RETORNAR UN PRODUCTE PERQUÈ NO ESTIC SATISFET AMB LA MEVA COMPRA. COM HAIG DE PROCEDIR?

    Pots retornar un article directament a la botiga o per correu des de la reobertura de les nostres botigues l'11 de maig.
    Donades les circumstàncies, els terminis de devolució i reemborsament de totes les compres realitzades després del dilluns 17 de febrer de 2020 es van ampliar fins al 30 de juny. Per tant, ja no és possible realitzar una devolució o un intercanvi d'articles comprats abans del tancament de les nostres botigues. El termini de devolució i bescanvi és de nou de 30 dies a partir de la data de compra.

  • EL MEU XEC DE FIDELITAT/ANIVERSARI/NAIXEMENT VA EXPIRAR DURANT EL PERÍODE DE CONTENCIÓ. HA AMPLIAT EL PERÍODE DE VALIDESA?

    Sí, hem ampliat el període de validesa de 2 mesos de tots els xecs emesos abans i durant el període de confinament.
    Tots els xecs de fidelitat que expiren al maig i juny també s'han ampliat en 2 mesos.

  • LA MEVA TARGETA DE FIDELITAT VA EXPIRAR DURANT EL CONFINAMENT. S'HA ESTÈS EL PERÍODE DE VALIDESA?

    Sí, hem ampliat la validesa de totes les targetes de fidelitat.
    Totes les targetes no renovades que van expirar entre el 15 de març i el 30 de juny es van renovar fins al 31 de juliol inclusivament.

  • LA MEVA TARGETA REGAL VA EXPIRAR DURANT EL PERÍODE DE CONFINAMENT. S'HA PRORROGAT EL SEU PERÍODE DE VALIDESA?

    Hem decidit ampliar el període de validesa de les targetes de regal caducades entre l'1 de març i finals de maig en 3 mesos. Pots sol·licitar la renovació de la targeta de regal caducada directament al servei al client a través del formulari de contacte web o per telèfon.