A OKAÏDI, podeu canviar d'opinió...
No esteu satisfet amb els articles comprats? Teniu dues possibilitats: canviar-lo o rebre un reembors durant un període de 60 dies des de la compra (data de la factura).
Com sé si puc rebre el reembors del producte?
A la meva botiga Okaidi o per correu:
Podeu tornar el o els productes adquirits abans de 60 dies a partir de la data de recepció, adreçant-nos-els per correu a l'adreça anterior.
Per fer-ho:
1/ Aneu a "El meu compte ", "Les meves comandes", "Vull fer una devolució"
2/ Descarregueu l'albarà de devolució i poseu-lo dins el paquet amb els articles al seu embalatge original; els articles no s'han d'haver portat ni rentat.
3/ Envieu el paquet per correu a l'adreça següent (despeses de devolució a càrrec vostre)
Okaïdi - Service Retour WEB
Entrepôt IDLOG
15 rue du Capitaine Picavet
59115 LEERS
FRANÇA
4/ Quan rebem els articles, us farem el reemborsament directament a la vostra targeta de crèdit.
Els productes no reembossables:
- Per qüestions d'higiene, la roba interior no es pot canviar llevat de no conformitat o vici ocult.
- Els productes personalitzats, com també les targetes regal s'exclouen de canvis i devolucions.
Com es fa el reembors?
A la botiga, per correu :
- Connecteu-vos al vostre compte client i després accediu a l'apartat «devolucions» o directament al seguiment de la comanda.
- Seleccioneu els productes que voleu tornar i el lloc de lliurament.
- Imprimiu l'albarà de devolució i l'etiqueta de transport
- Prepareu el paquet i lliureu-lo gratuïtament al punt de retirada, en una de les nostres botigues Idkids o a l'oficina de correus.
- La devolució es gestionarà en els 15 dies següents després de lliurar-se al transportista.
ATENCIÓ: en el cas de devolució per correu, les despeses de devolució van a càrrec vostre; només reembossem el preu dels articles facturats (les despeses de lliurament inicials no es reembossen). Les despeses d'enviament es reembossen si es torna tota la comanda (inclosos els regals) en el marc del termini legal de resolució de 15 dies després de la data de recepció.
Quan rebem els articles, us enviarem el reembors (abonament a la vostra targeta de crèdit)
Qualsevol devolució amb un motiu improcedent bloquejarà el canvi o el reembors.
Al punt Relais
I si la comanda està incompleta o teniu un problema amb el paquet (paquet fet malbé, producte defectuós, peça que falta en un producte, etc.)?
- Aneu a l'apartat «Contacte» des del menú de les pàgines « Ajuda i contacte».
- Empleneu el formulari previst a aquest efecte amb les vostres dades i la informació relativa a la comanda.
O informeu el nostre servei al client (901 900 245, cost de trucada local).