Ajuda - Preguntes més freqüents El teu programa de fidelitat

QUINS SÓN ELS MEUS AVANTATGES?

El teu programa de fidelitat IDKIDS FAMILY reuneix marques compromeses per fer feliç els infants que estimes.

Aprofiteu els avantatges exclusius vàlids a Obaïbi, Okaïdi, IDKIDS. Consulta el programa de fidelitat fent clic aquí.

 

COM FER-SE MEMBRE DEL PROGRAMA FAMÍLIA IDKIDS?

Pots unir-te al programa a les botigues Okaïdi o ÏDKIDS o al lloc web Okaïdi (directament des de la pàgina del carretó electrònic, des del teu compte de client o des d’aquesta pàgina).

 

COM AJUNTAR LA TEVA TARGETA DE FIDELITAT AL TEU COMPTE DE CLIENT EN LÍNIA?

Si has obert la targeta a la botiga i vols gaudir dels avantatges al lloc web, has d’enllaçar la targeta al teu compte en línia.

Per fer-ho, quan creïs el compte en línia, introdueix el número de la targeta i el teu correu electrònic (donat a la botiga per a la creació de la targeta).

El número de la targeta es troba al tiquet, als correus electrònics del programa o a la targeta desmaterialitzada del mòbil.

 

COM CONSULTO EL MEU SALDO DE PUNTS?

Pots consultar el saldo de punts iniciant la sessió al teu compte de client. Els punts s’abonen 2 a 3 dies després de la compra a la botiga o 2 a 3 dies després de l’enviament de la comanda web. A la botiga, el número de punts apareix a la part inferior del tiquet. També pots consultar el saldo dels teus punts de la targeta desmaterialitzada al mòbil. Pots instal·lar-lo des d'aquesta pàgina.

 

COM PUC REBRE ELS MEUS BENEFICIS I OFERTES PERSONALS?

Pots rebre els avantatges per correu electrònic o mitjançant la targeta mòbil desmaterialitzada. Per fer-ho, comprova que la recepció de comunicacions estigui activada des del vostre compte de client en línia (pàgina de preferències de subscripció). Pots triar el teu mètode de recepció al teu compte de client, a la botiga o a través del servei d’atenció al client.

 

Avantatge d’aniversari: 45 dies abans de l’aniversari del nen, rebràs una oferta sorpresa per correu electrònic o a la targeta mòbil desmaterialitzada.

 

Avantatge de naixement: l'endemà, després de rebre informació sobre el teu fill, et beneficies automàticament de l'avantatge de totes les teves compres en col·leccions de nadons , durant un període de 12 mesos.

 

Avantatge d'IDTROC: les marques del programa es reuneixen diverses vegades a l'any per a les vendes d'IDTROC. Revisa els butlletins per descobrir les properes dates.

 

COM ACUMULAR PUNTS?

Tots els productes permeten acumular punts amb excepció dels llibres i CD.

Els punts s’acumulen sense despeses d’enviament. El pagament amb una targeta regal no permet acumular punts.

 

Tots els avantatges de la vostra família IDKIDS es poden utilitzar a Okaïdi o ÏDKIDS, a la botiga o al lloc web.

 

Saldo de punts: a la web Okaïdi, pots utilitzar el saldo de punts quan paguis la teva comanda. A la botiga, l’assessor de vendes et suggerirà que utilitzis els teus punts en la compra.

 

Avantatge d’aniversari: a la web d’Okaïdi, si estas connectat al teu compte, la teva oferta es mostrarà a la llista de codis de la pàgina de comandes. Introdueix el codi personal d'aniversari per utilitzar-lo. S’indicarà a la llista d’ofertes a la pàgina de comandes, al teu compte en línia a ofertes personals, al correu electrònic d’aniversari i a la targeta desmaterialitzada per a mòbils. A la botiga, durant la teva visita, presenta l’avantatge que has rebut per correu electrònic. També pots identificar-te a la caixa i indicar que tens un avantatge.

 

Avantatge de naixement: els punts es duplicaran automàticament, a la web i a la botiga, en totes les compres del dia següent a la comunicació del nen i durant 12 mesos.

 

Què passa si no has rebut els teus avantatges? Si no has rebut els teus avantatges de fidelització, consulta la teva preferencia al compte de client en línia que has acceptat en la recepció de correus electrònics. Si tens cap dubte, et convidem a posar-te en contacte amb el servei d'atenció al client: contacta per correu electrònic en aquestes pàgines d'Ajuda i Contactes i tria el tema "El programa de fidelització" al camp "Assumpte".

 

PER TOTES LES QÜESTIONS COMPLEMENTÀRIES SOBRE EL PROGRAMA FIDELITAT

Per qualsevol qüestió sobre el programa fidelitat, anar a la secció Contactes. Contacta per correu electrònic aquestes pàgines d’Ajuda i Contactes i escull la temàtica “El programa de fidelitat” al camp “tema”.