A OKAÏDI, podeu canviar d'opinió...

No esteu satisfet amb els articles comprats? Teniu dues possibilitats: canviar-lo o rebre un reembors durant un període de 30 dies des de la compra (data de la factura).

Com sé si puc rebre el reembors del producte?

Us reembossem el producte només si:

  • no us heu posat l'article
  • l'article es retorna en l'embalatge original

Així mateix, quan es tracta de CD, DVD i software, només es poden reembossar quan no se'ls ha tret la cel·lofana. 

El producte no és reembossable (ni se n'accepta la devolució o es canvia) si:

  • l'article està fet servir
  • l'article s'ha portat
  • l'article ha estat rentat
  • l'article està estripat
  • l'article està tacat
  • l'article ja no té les etiquetes comercials
  • l'article és un banyador i ja no té la protecció higiènica interior

Els productes no reembossables:

  • Per qüestions d'higiene, la roba interior no es pot canviar llevat de no conformitat o vici ocult.
  • Els productes personalitzats, com també les targetes regal s'exclouen de canvis i devolucions.

Com es fa el reembors?

A la botiga, per correu :

  1. Connecteu-vos al vostre compte client i després accediu a l'apartat «devolucions» o directament al seguiment de la comanda.
  2. Seleccioneu els productes que voleu tornar i el lloc de lliurament.
  3. Imprimiu l'albarà de devolució i l'etiqueta de transport
  4. Prepareu el paquet i lliureu-lo gratuïtament al punt de retirada, en una de les nostres botigues Idkids o a l'oficina de correus.
  5. La devolució es gestionarà en els 15 dies següents després de lliurar-se al transportista.

ATENCIÓ: en el cas de devolució per correu, les despeses de devolució van a càrrec vostre; només reembossem el preu dels articles facturats (les despeses de lliurament inicials no es reembossen). Les despeses d'enviament es reembossen si es torna tota la comanda (inclosos els regals) en el marc del termini legal de resolució de 15 dies després de la data de recepció.

Quan rebem els articles, us enviarem el reembors (abonament a la vostra targeta de crèdit)
Qualsevol devolució amb un motiu improcedent bloquejarà el canvi o el reembors.

I si la comanda està incompleta o teniu un problema amb el paquet (paquet fet malbé, producte defectuós, peça que falta en un producte, etc.)?

  • Aneu a l'apartat «Contacte» des del menú de les pàgines « Ajuda i contacte».
  • Empleneu el formulari previst a aquest efecte amb les vostres dades i la informació relativa a la comanda.

O informeu el nostre servei al client (901 900 245, cost de trucada local).